Zapisy SEMESTR 2020/2021 tylko do 30 września! Kliknij i Zapisz Dziecko!

< Kurs Microbit Online />

ZALOGUJ SIĘ

Szkoła Programowania I Tworzenia Gier

Przeprowadzimy Twoje dziecko przez pierwsze kroki w programowaniu w formie ONLINE pod okiem doświadczonych instruktorów uczących od lat dzieci i młodzież.

Jesteśmy szkołą programowania dla dzieci i młodzieży. Od 2017 roku prowadzimy zajęcia stacjonarne z programowania w całej Polsce! A od tego roku przenieśliśmy nasze programy do formy ONLINE. Program ten jest realizowany z sukcesem od 3 lat dla dzieci w wieku 8 – 12 lat. Sprawdź opinie o tym programie od rodziców naszych uczniów oraz nauczycieli, gdzie prowadziliśmy warsztaty z tego programu:

ZAPISY SEMESTR 2020/2021

Tylko do 30 września!

Dostęp do kursu otrzymujesz od razu po zapłacie!

Masz 30 dni na przetestowanie kursu, jeżeli Twoje dziecko

nie pokocha naszego programu, zwrócimy Ci 100% wpłaty!

 

tablet z informacją na temat kursów dostępnych na platformie

 Pobierz darmowy e-book: „10 Sprawdzonych Sposobów Jak Wspomóc Dziecko w Nauce Programowania”

    UWAGA: Nasz mailing NIE dociera na skrzynki wp.pl i o2.pl. Prosimy o użycie alternatywnych skrzynek.

    Co otrzyma Twoje dziecko w kursie programowania?

    …aż dwa poniższe kursy w cenie jednego!

     

    Microbit 
    Pierwsze
    kroki
    w programowaniu

     

    czas

    MINIMUM 13 TYGODNIOWY KURS ONLINE

    Kurs od podstaw programowania wizualnego/blokowego na platformie Microbit. Składa się z 13 modułów, a każdy moduł z kilku lekcji. Każdy moduł uczy podstaw programowania za pomocą tworzenia ciekawych programów i gier, takich jak program teleturniej, czy gra ping-pong.  Lekcje są w formie wideo wraz z opisami i materiałami pomocniczymi pod każdym filmem. Każdy moduł posiada także ćwiczenia z rozwiązaniami oraz test. Twoje dziecko od razu otrzymuje dostęp do połowy kursu. Po 30 dniach otrzymujecie już dostęp do całego kursu!  Podczas kursu będzie kilka specjalnych  prac domowych, które osobiście sprawdzi mentor kursu i wyśle uczniowi cenne wskazówki podczas sprawdzania każdej pracy domowej. Podczas takich samodzielnych prac Twoje dziecko uczy się najwięcej i ma wsparcie dedykowanego mentora! Co więcej, to wsparcie mentora jest na każdym etapie kursu, rodzic wraz z uczniem może się skontaktować z mentorem z każdym pytaniem w każdym momencie ?

     

    Microbit
    Twórca gier

     

     

     

    czas

    MINIMUM 13 TYGODNIOWY KURS ONLINE

    Kurs Twórca gier na platformie Microbit. Składa się również z 13 modułów, a każdy moduł z kilku lekcji. Dzieci utrwalają tu podstawy programowania tworząc już bardziej zaawansowane programy i gry, takie jak wyścigi samochodowe, czy też program „kamień, papier, nożyce”.  Lekcje są w formie wideo wraz z opisami i materiałami pomocniczymi pod każdym filmem. Każdy moduł posiada także ćwiczenia z rozwiązaniami oraz test. Twoje dziecko od razu otrzymuje dostęp do połowy kursu. Po 30 dniach otrzymujecie już dostęp do całego kursu!  Podczas kursu będzie kilka specjalnych  prac domowych, które osobiście sprawdzi mentor kursu i wyśle uczniowi cenne wskazówki podczas sprawdzania każdej pracy domowej. Podczas takich samodzielnych prac Twoje dziecko uczy się najwięcej i ma wsparcie dedykowanego mentora! Co więcej, to wsparcie mentora jest na każdym etapie kursu, rodzic wraz z uczniem może się skontaktować z mentorem z każdym pytaniem w każdym momencie ?

    WSPARCIE I OPIEKA MENTORA

    Na każdym etapie kursu rodzic wraz z dzieckiem może wysłać wiadomość do instruktora, który pomoże z rozwiązaniem każdej wątpliwości dotyczącej zagadnień w kursie. Mentor jest do Twojej dyspozycji przez rok czasu od momentu zakupu kursu. Robiąc zalecany jeden moduł tygodniowo, Twoje dziecko powinno ukończyć jeden kurs w około 13 tygodni, ale my dajemy wsparcie mentora aż na rok czasu, na wypadek nieprzewidzianych okoliczności. Twoje dziecko nie musi więc się stresować, każdy może realizować kurs w swoim tempie 🙂

    NAUKA PROGRAMOWANIA Z DOWOLONEGO MIEJSCA W DOWOLNYM CZASIE

    Twoje dziecko nie jest ograniczone do konkretnego dnia i godziny zajęć. Otrzymujecie wszystkie lekcje z całego kursu i dziecko może je przerabiać w dowolnym dniu o dowolnej godzinie. Platforma jest dostępna na żądanie 24/7. W okresie sprawdzianów/egzaminów, czy też innych ważnych prywatnych spraw, dziecko może zrobić sobie przerwę. I zawsze można cofnąć się do poprzednich lekcji, żeby powtórzyć materiał. Dostęp do kursu jest dożywotni! Natomiast wsparcie mentora przez rok od momentu zakupu kursu.

    JEDEN Z NAJLEPIEJ OPŁACANYCH ZAWODÓW

    Ucząc się programowania Twoje dziecko będzie miało łatwiejszy start w przyszłości. Branża IT jest najlepiej opłacaną branżą i daje możliwość pracy zdalnej, co jest bardzo przydatnym udogodnieniem w dzisiejszych czasach.

     

    Kim jest pomysłodawca programu?

    ADAM BEM
    MENTOR AKADEMII INFORMATYKI

     

     

     

     

    Pasjonat IT z wieloletnim doświadczeniem w programowaniu

     

    Od 2018 roku uczy programowania

     

    Jego celem jest zainteresowanie kolejnych pokoleń programowaniem i IT

     

    Dlaczego pierwsze kroki w programowaniu na Platformie Microbit?

    Gdyż jest to platforma idealna zarówno dla dzieci rozpoczynających przygodę z programowaniem, jak i dla dzieci kontynuujących naukę. Zaczynając od bardzo prostych przykładów, możemy dojść do na bardziej rozbudowanych i ciekawych programów. Programowanie odbywa się za pomocą wizualnych bloków, co jest dużym ułatwieniem dla dzieci. Dla porównania pokażemy Ci dwa przykłady: jednego z pierwszych bardzo prostych programów i drugi bardziej zaawansowany program. Poniżej przykład bardzo prostej jednej z pierwszych lekcji:

    Poniżej natomiast przykład bardziej zaawansowanego programu, co pokazuje jak elastyczna jest to platforma. Zaczynając od pierwszych kroków w programowaniu, kończymy na zaawansowanych programach, które co najważniejsze dzieci rozumieją, przechodząc przez nasz program. Poniżej fragment gry ping-pong:

    Agenda programów Microbit

     

    Microbit –
    Pierwsze
    kroki
    w programowaniu

    (poziom
    podstawowy)

     

    Moduł 1: Wprowadzenie
    Lekcja 1: Opis interfejsu
    Lekcja 2: Wyświetlanie liczby
    Lekcja 3: Zmienna liczbowa
    Lekcja 4: Klamerki „Podczas uruchamiania” oraz „Na zawsze”
    Lekcja 5: Ćwiczenia
    Lekcja 6: Quiz

    Moduł 2: Teleturniej
    Lekcja 1: Zmienna logiczna
    Lekcja 2: Instrukcja „Jeśli…to”
    Lekcja 3: Kod wykonujący się po wciśnięciu przycisku
    Lekcja 4: Program sprawdzający szybkość zawodników
    Lekcja 5: Ćwiczenia
    Lekcja 6: Quiz
    Lekcja 7: Praca samodzielna

    Moduł 3: Sprawdzanie wieku
    Lekcja 1: Operatory porównania
    Lekcja 2: Instrukcja „Jeśli…to…w przeciwnym razie”
    Lekcja 3: Operator logiczny „AND”
    Lekcja 4: Program sprawdzający, czy dana osoba jest studentem
    Lekcja 5: Ćwiczenia
    Lekcja 6: Quiz

    Moduł 4: Tabliczka mnożenia
    Lekcja 1: Działania na zmiennych
    Lekcja 2: Względne zmienianie wartości zmiennej
    Lekcja 3: Pętla „Dopóki … wykonaj”
    Lekcja 4: Tabliczka mnożenia (wyświetlana ręcznie)
    Lekcja 5: Tabliczka mnożenia (wyświetlana automatycznie)
    Lekcja 6: Ćwiczenia
    Lekcja 7: Quiz

    Moduł 5: Stoper
    Lekcja 1: Stoper
    Lekcja 2: Stoper ciąg dalszy
    Lekcja 3: Stoper z międzyczasem
    Lekcja 4: Stoper z międzyczasem ciąg dalszy
    Lekcja 5: Ćwiczenia
    Lekcja 6: Praca Samodzielna

    Moduł 6: Muzyka
    Lekcja 1: Odtwarzanie melodi
    Lekcja 2: Granie odpowiednich tonów
    Lekcja 3: Melodia „Panie Janie, Panie Janie” cz.1
    Lekcja 4: Melodia „Panie Janie, Panie Janie” cz.2
    Lekcja 5: Ćwiczenia
    Lekcja 6: Quiz

    Moduł 7: Animacja piłeczki
    Lekcja 1: Wyświetlanie i gaszenie określonego piksela
    Lekcja 2: Funkcja
    Lekcja 3: Rozbudowana instrukcja warunkowa
    Lekcja 4: Ćwiczenia
    Lekcja 5: Quiz

    Moduł 8: Animacja piłeczki cz.2
    Lekcja 1: Tworzenie potrzebnych zmiennych
    Lekcja 2: Ożywianie piłeczki
    Lekcja 3: Sprawdzanie krawędzi
    Lekcja 4: Ćwiczenia
    Lekcja 5: Quiz

    Moduł 9: Gra Ping – Pong – Podstawowe mechaniki
    Lekcja 1: Przesuwanie i wyświetlanie rakietki gracza
    Lekcja 2: Tworzenie piłeczki – funkcja ustawGre
    Lekcja 3: Odbijanie piłeczki – funkcja sprawdźCzyOdbić
    Lekcja 4: Wprawienie piłeczki w ruch
    Lekcja 5: Ćwiczenia
    Lekcja 6: Quiz

    Moduł 10: Gra Ping – Pong – Punktacja i przegrana
    Lekcja 1: Pętla „for”
    Lekcja 2: Licznik punktów i reagowanie na przegraną
    Lekcja 3: Animacja wyświetlana przy przegranej
    Lekcja 4: Licznik punktów i reagowanie na przegraną cz.2
    Lekcja 5: Ćwiczenia
    Lekcja 6: Quiz

    Moduł 11: Narzędnik – Szkielet programu i narzędzia
    Lekcja 1: Szkielet programu
    Lekcja 2: Programowanie przycisków
    Lekcja 3: Kompas
    Lekcja 4: Termometr
    Lekcja 5: Ćwiczenia
    Lekcja 6: Quiz

    Moduł 12: Narzędnik – Pozostałe narzędzia
    Lekcja 1: Poziomica
    Lekcja 2: Poziomica cz.2
    Lekcja 3: Miernik światła
    Lekcja 4: Ćwiczenia
    Lekcja 5: Quiz

    Moduł 13: Krótkofalówka
    Lekcja 1: Nowe instrukcje
    Lekcja 2: Przycisk A oraz B
    Lekcja 3: Przycisk A + B
    Lekcja 4: Odbieranie sygnału
    Lekcja 5: Ćwiczenia
    Lekcja 6: Quiz
    Lekcja 7: Praca samodzielna
    Bonus: Kod Morse’a

     

    Microbit –
    Twórca gier
    (poziom
    średniozaawansowany)

     

    Moduł 1: Powtórzenie
    Lekcja 1: Instrukcja warunkowa
    Lekcja 2: Pętle
    Lekcja 3: Funkcja
    Lekcja 4: Ćwiczenia
    Lekcja 5: Quiz

    Moduł 2: Wyścigi – Plansza
    Lekcja 1: Funkcja rysujPas
    Lekcja 2: Funkcja rysujPasy
    Lekcja 3: Funkcja rysujPasy cz.2
    Lekcja 4: Ćwiczenia
    Lekcja 5: Quiz

    Moduł 3: Wyścigi – Samochód gracza
    Lekcja 1: Instrukcja losująca wartość
    Lekcja 2: Losowanie liczb do pewnego momentu
    Lekcja 3: Tworzenie potrzebnych zmiennych
    Lekcja 4: Przycisk A oraz B
    Lekcja 5: Ćwiczenia
    Lekcja 6: Quiz

    Moduł 4: Wyścigi – Inne samochody
    Lekcja 1: Tworzenie potrzebnych zmiennych
    Lekcja 2: Funkcja rysująca przeciwników
    Lekcja 3: Funkcja rysująca przeciwników cz.2
    Lekcja 4: Ćwiczenia
    Lekcja 5: Quiz

    Moduł 5: Wyścigi – Kolizje
    Lekcja 1: Operator logiczny OR
    Lekcja 2: Funkcja losująca pasy
    Lekcja 3: Teleportowanie przeciwników
    Lekcja 4: Kolizje samochodu gracza
    Lekcja 5: System punktowy
    Lekcja 6: Ćwiczenia
    Lekcja 7: Quiz

    Moduł 6: Maszyna losująca – Teoria: Tablice
    Lekcja 1: Tablice – teoria
    Lekcja 2: Tablice – praktyka cz.1
    Lekcja 3: Tablice – praktyka cz.2
    Lekcja 4: Ćwiczenia
    Lekcja 5: Quiz

    Moduł 7: Maszyna losująca – Program
    Lekcja 1: Wyświetlanie liczb
    Lekcja 2: Losowanie liczb
    Lekcja 3: Losowanie liczb bez powtórzeń
    Lekcja 4: Ćwiczenia
    Lekcja 5: Quiz

    Moduł 8: Papier – Kamień – Nożyce – Wstęp
    Lekcja 1: Wysyłanie danych
    Lekcja 2: Odbieranie danych
    Lekcja 3: Grupa oraz przesyłanie numeru
    Lekcja 4: Ćwiczenia
    Lekcja 5: Quiz

    Moduł 9: Papier – Kamień – Nożyce – Gra
    Lekcja 1: Operator NOT
    Lekcja 2: Wybieranie figury
    Lekcja 3: Przycisk A oraz B
    Lekcja 4: Komunikacja z płytką drugiego gracza
    Lekcja 5: Funkcja „rozstrzygnij”
    Lekcja 6: Ćwiczenia
    Lekcja 7: Quiz

    Moduł 10: Tester refleksu
    Lekcja 1: Przygotowanie planszy
    Lekcja 2: Funkcja „Czekaj”
    Lekcja 3: Klamerka „Na zawsze”
    Lekcja 4: Ćwiczenia
    Lekcja 5: Quiz

    Moduł 11: Tester refleksu cz.2
    Lekcja 1: Funkcja licząca zdobyte punkty
    Lekcja 2: Funkcja reagująca na wciśnięcie przycisku
    Lekcja 3: Przyciski A i B
    Lekcja 4: Ćwiczenia
    Lekcja 5: Quiz

    Moduł 12: Galeria obrazów – nowe instrukcje
    Lekcja 1: Tworzenie obrazu
    Lekcja 2: Wyświetlanie obrazu
    Lekcja 3: Tworzenie dużego obrazu
    Lekcja 4: Wyświetlanie obrazu z opóźnieniem
    Lekcja 5: Ćwiczenia
    Lekcja 6: Quiz

    Moduł 13: Galeria obrazów – program
    Lekcja 1: Funkcja tworząca małe obraz
    Lekcja 2: Funkcja wyświetlająca małe obrazy
    Lekcja 3: Funkcja tworząca duże obrazy
    Lekcja 4: Funkcja wyświetlająca duże obrazy
    Lekcja 5: Ćwiczenia
    Lekcja 6: Quiz

    PEWNA GWARANCJA

    gwarancja satysfakcji

     

    Jeżeli Nasz kompleksowy program nie spełni Twoich oczekiwań – zwrócimy Ci pieniądze!

    Przygotowaliśmy kursy tak, żeby Twoje dziecko wyniosło jak najwięcej wiedzy w przyjemny i przystępny sposób. Jeżeli jednak wybrany kurs nie będzie odpowiedni dla Twojego dziecka, to wystarczy, że napiszesz na maila [email protected] i zwrócimy Ci całą wpłatę. Masz na to 30 dni od momentu zakupu.

    Microbit Poziom Podstawowy

     

     
     
     

    87 lekcji w 13 modułach
    (poziom podstawowy)


    Ćwiczenia z rozwiązaniami
    w każdym module


    Quizy sprawdzające wiedze
    w każdym module


    Dożywotni dostęp do kursu


    Możliwość kontynuacji nauki


    Dostęp do wszystkich
    aktualizacji kursu


    Stały kontakt z mentorem kursu
    przez rok czasu


    Specjalne prace domowe,
    które osobiście sprawdzi mentor kursu,
    przekazując uczniowi cenne wskazówki


    Certyfikat ukończenia kursu


    Szkolenie (online) dla rodziców i dzieci,
    jak być bezpiecznym w sieci


    Cena
     

    Cena
     

    Wersja
    Z MENTOREM
    (ZALECANA)

     


     


     


     




     


     


     
     



     


    1497PLN
    47% zniżki – 797 PLN!

     
     

    1497PLN
    47% zniżki – 797 PLN!

    Wersja
    Z MENTOREM
    (ZALECANA)

    Pierwszy kurs:
    87 lekcji w 13 modułach (poziom podstawowy)

    Ćwiczenia z rozwiązaniami w każdym module

    Ćwiczenia z rozwiązaniami w każdym module

    Quizy sprawdzające wiedze w każdym module

    Dożywotni dostęp do kursu

    Możliwość kontynuacji nauki

    Dostęp do wszystkich aktualizacji kursu

    Stały kontakt z mentorem kursu przez rok czasu

    Specjalne prace domowe, które osobiście sprawdzi mentor kursu, przekazując uczniowi cenne wskazówki

    Certyfikat ukończenia kursu

    Szkolenie (online) dla rodziców i dzieci, jak być bezpiecznym w sieci

    1490 PLN
    47% zniżki – 595 PLN!

     
     

    1490 PLN
    47% zniżki – 595 PLN!

    Wersja
    BEZ MENTORA
     

    Pierwszy kurs:
    87 lekcji w 13 modułach (poziom podstawowy)

    Ćwiczenia z rozwiązaniami w każdym module

    Ćwiczenia z rozwiązaniami w każdym module

    Quizy sprawdzające wiedze w każdym module

    Dożywotni dostęp do kursu

    Możliwość kontynuacji nauki

    Dostęp do wszystkich aktualizacji kursu

    Stały kontakt z mentorem kursu przez rok czasu

    Specjalne prace domowe, które osobiście sprawdzi mentor kursu, przekazując uczniowi cenne wskazówki

    Certyfikat ukończenia kursu

    Szkolenie (online) dla rodziców i dzieci, jak być bezpiecznym w sieci

    737 PLN
    47% zniżki – 295 PLN!

     
     

    737 PLN
    47% zniżki – 295 PLN!

    Podsumowanie

    Microbit pakiet
    Dwa kursy w cenie jednego!

     

     
     
     

    Pierwszy kurs:
    87 lekcji w 13 modułach
    (poziom podstawowy)


    Drugi kurs:
    75 lekcji w 13 modułach
    (poziom średniozaawansowany)


    Ćwiczenia z rozwiązaniami
    w każdym module


    Quizy sprawdzające wiedze
    w każdym module


    Dożywotni dostęp do kursu


    Możliwość kontynuacji nauki


    Dostęp do wszystkich
    aktualizacji kursu


    Stały kontakt z mentorem kursu
    przez rok czasu


    Specjalne prace domowe,
    które osobiście sprawdzi mentor kursu,
    przekazując uczniowi cenne wskazówki


    Certyfikat ukończenia kursu


    Szkolenie (online) dla rodziców i dzieci,
    jak być bezpiecznym w sieci


    Cena
     

    Cena
     

    Wersja
    Z MENTOREM
    (ZALECANA)

     


     


     


     




     


     


     
     



     


    1497PLN
    47% zniżki – 797 PLN!

     
     

    1497PLN
    47% zniżki – 797 PLN!

    Wersja
    Z MENTOREM
    (ZALECANA)

    Pierwszy kurs:
    87 lekcji w 13 modułach (poziom podstawowy)

    Drugi kurs:
    75 lekcji w 13 modułach (poziom średniozaawansowany)

    Ćwiczenia z rozwiązaniami w każdym module

    Ćwiczenia z rozwiązaniami w każdym module

    Quizy sprawdzające wiedze w każdym module

    Dożywotni dostęp do kursu

    Możliwość kontynuacji nauki

    Dostęp do wszystkich aktualizacji kursu

    Stały kontakt z mentorem kursu przez rok czasu

    Specjalne prace domowe, które osobiście sprawdzi mentor kursu, przekazując uczniowi cenne wskazówki

    Certyfikat ukończenia kursu

    Szkolenie (online) dla rodziców i dzieci, jak być bezpiecznym w sieci

    1497 PLN
    47% zniżki – 797 PLN!

     
     

    1497 PLN
    47% zniżki – 797 PLN!

    ZAPISY SEMESTR 2020/2021

    Tylko do 30 września!

     

    SEKCJA PYTAŃ I ODPOWIEDZI

    Kiedy rozpoczyna się kurs i ile trwa?

    Obydwa kursy można rozpocząć od razu po zaksięgowaniu płatności. Dostęp do kursów jest dożywotni, tzn. do końca istnienia Akademii Informatyki. Wsparcie dedykowanego mentora kursu jest dostępne przez rok czasu od zakupu programu. Program podstawowy został tak przygotowany,  aby można go było zrealizować w 13 tygodni, przerabiając jeden moduł każdego tygodnia. Program średniozaawansowany to kolejne 13 tygodni nauki. Platforma jest dostępna 24h na dobę, więc dziecko może przerabiać materiał w dowolnych dniach i godzinach.

     

    Czy są jakieś zniżki dla rodzeństwa?

    Napisz do nas maila w takiej sytuacji, każdy taki przypadek rozpatrujemy indywidualnie i staramy się pomóc rodzinom wielodzietnym.

     

    Co w przypadku, gdy kurs okaże się nieodpowiedni?

    Jeśli wybrany kurs okażę się nieodpowiedni dla Twojego dziecka, zwrócimy Ci 100% Twojej wpłaty. Masz na zgłoszenie rezygnacji 30 dni od momentu zakupu.

     

    Czy mogę otrzymać lekcję próbną?

    Pierwsze 30 dni kursu jest to czas, kiedy możesz wraz z dzieckiem wypróbować nasz program. Jeśli w tym czasie kurs nie spełni Waszych oczekiwań, zwrócimy Ci 100% Twojej wpłaty.

     

    Czy są jakieś dodatkowe koszty związane z kursem?

    Nie ma żadnych dodatkowych kosztów. Platforma Microbit jest darmowa.

     

    Czy jest wymagane jakieś dodatkowe oprogramowanie?

    Nie. Jedynym wymaganiem jest przeglądarka internetowa i dostęp do internetu.

    NIE PRZEGAP KOLEJNEJ EDYCJI !!!

    Dołącz do listy mailowej, a powiadomimy Cię o starcie kolejnej edycji programu MICROBIT!

    Zapisując się na newsletter, wyrażasz zgodę na przesyłanie Ci informacji o rabatach, aktualnych promocjach, produktach i usługach. Zgodę będziesz mógł/mogła w każdej chwili wycofać, a szczegóły związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych znajdziesz w Polityce Prywatności

    Dane firmy:

    Horsitway Sp. z o. o.
    ul. Aleje Jerozolimskie 89/43
    02-001 Warszawa

    NIP:5272857266
    Regon:38066243600000
    KRS:0000738923

    Dane kontaktowe:

    E-mail
    [email protected]


    Social Media:

     

    © 2017-2020 Akademia Informatyki Wszystkie prawa zastrzeżone | Projekt i realizacja strony www Warszawa
    Polityka Prywatności