Celem kursu jest nabycie kompetencji pozwalających na podjęcie pracy na stanowisku IT Helpdesk / IT Service Desk. Kurs skierowany jest dla osób dorosłych.
Na tym kursie zdobędziesz wiedzę i umiejętności, które są wymagane na stanowisku IT Helpdesk / IT Service Desk. O samej specyfice pracy na tym stanowisku napisaliśmy oddzielny artykuł, do którego odsyłamy „Praca na stanowisku IT Helpdesk / IT Service Desk”. Zajęcia prowadzone są przez osoby na co dzień szkolące nowych pracowników w dziale IT Service Desk. Co więcej, prowadzący mają za sobą kilka lat doświadczenia na stanowisku IT Service Desk Specjalist. Kurs zawiera zarówno elementy techniczne, jak i elementy miękkie, które są niezbędne przy tego typu pracy. Jest to praca bardzo blisko klienta i bardzo ważne jest, aby mieć z nim dobry kontakt. Nie jest tutaj wymagana ścisła wiedza techniczna/specjalistyczna, tylko obycie się ze schematami rozwiązywania problemów i chęć pomocy użytkownikowi. Oczywiście niezbędne są też podstawy z wielu dziedzin IT, które szczegółowo omawiamy na kursie. Zarazem jest to doskonała sposobność, aby wejść w świat IT. To stanowisko pozwoli w płynny sposób rozpocząć pracę w tej branży, a praca tutaj nie jest nudna. Rozpoczynając pracę na tym stanowisku dużo łatwiej jest planować swoją dalszą karierę w IT.
Zajęcia odbywają się w grupach do 15 osób. Kurs trwa 50h i odbywa się w 4 kolejne weekendy:
Realizowany jest w 1 miesiąc. Po zakończeniu kursu pomagamy w znalezieniu pracy, przygotowaniu CV i w kontakcie z rekruterami!
Cena za godzinę zegarową wynosi 40 zł. Cena za cały kurs (50 godzin zegarowych) to 1999 zł.
Horsitway Sp. z o. o.
ul. Aleje Jerozolimskie 89/43
02-001 Warszawa
NIP:5272857266
Regon:38066243600000
KRS:0000738923
Telefon:
(+48) 502 959 231
Sekretariat czynny pon-pt w godzinach: 08:00-18:00
Kursy i zapisy:
[email protected]
Współpraca:
[email protected]