Zapisy SEMESTR 2020/2021 tylko do 30 września! Kliknij i Zapisz Dziecko!

< Bezpłatna lekcja online />

bezpłatna
lekcja online

twoje dziecko zaprogramuje
grę „kamień, papier, nożyce”

i zagracie wspólnie

UWAGA: Nasz mailing NIE dociera na skrzynki wp.pl oraz o2.pl. Prosimy o użycie alternatywnych skrzynek.
Pobierając bezpłatnego e-booka, wyrażasz zgodę na dodanie do newslettera Akademii Informatyki.

Wartość tej lekcji na naszych
zajęciach stacjonarnych

50 PLN

Cena tej lekcji
w formie ONLINE

0 PLN


UWAGA: Nasz mailing NIE dociera na skrzynki wp.pl oraz o2.pl. Prosimy o użycie alternatywnych skrzynek.
Pobierając bezpłatnego e-booka, wyrażasz zgodę na dodanie do newslettera Akademii Informatyki.

Wartość tej lekcji na naszych
zajęciach stacjonarnych

50 PLN

Cena tej lekcji
w formie ONLINE

0 PLN

jak wygląda
lekcja online
i co zawiera?

Lekcja jest przeznaczona dla dzieci ze szkoły podstawowej i nie jest wymagana żadna wiedza początkowa. Lekcja znajduje się na platformie e-learningowej i jest w formie wideo wraz z dodatkowym opisem tekstowym.

Dostęp do bezpłatnej lekcji dajemy poprzez indywidualny login i hasło do platformy e-learningowej (wysyłamy je na podany e-mail). Lekcja składa się z 2 modułów, na które składają się krótkie mini lekcjie.

Moduł 1 zawiera wprowadzenie do bezpłatnego środowiska micro:bit, w którym dalej robimy grę Kamień, Papier, Nożyce. We wprowadzeniu mamy również ćwiczenia i quiz. Następnie w module 2 pokazujemy krok po kroku jak stworzyć prostą grę Kamień, Papier, Nożyce, w którą na koniec lekcji może zagrać rodzic z dzieckiem. W module 2 pokazujemy również, gdzie szukać inspiracji innych prostszych i trudniejszych gier, które dziecko może samodzielnie zaprogramować.

Otrzymają Państwo bezpłatnie roczny dostęp do tej obszernej lekcji e-learningowej. Można ją przerobić w dowolnym momencie i miejscu, wymagany jest jedynie komputer z dostępem do internetu. Poniżej przedstawiamy, co dokładnie zawiera się w tej lekcji online.

jak wygląda
lekcja online
i co zawiera?

Lekcja jest przeznaczona dla dzieci ze szkoły podstawowej i nie jest wymagana żadna wiedza początkowa. Lekcja znajduje się na platformie e-learningowej i jest w formie wideo wraz z dodatkowym opisem tekstowym.

Dostęp do bezpłatnej lekcji dajemy poprzez indywidualny login i hasło do platformy e-learningowej (wysyłamy je na podany e-mail). Lekcja składa się z 2 modułów, na które składają się krótkie mini lekcjie.

Moduł 1 zawiera wprowadzenie do bezpłatnego środowiska micro:bit, w którym dalej robimy grę Kamień, Papier, Nożyce. We wprowadzeniu mamy również ćwiczenia i quiz. Następnie w module 2 pokazujemy krok po kroku jak stworzyć prostą grę Kamień, Papier, Nożyce, w którą na koniec lekcji może zagrać rodzic z dzieckiem. W module 2 pokazujemy również, gdzie szukać inspiracji innych prostszych i trudniejszych gier, które dziecko może samodzielnie zaprogramować.

Otrzymają Państwo bezpłatnie roczny dostęp do tej obszernej lekcji e-learningowej. Można ją przerobić w dowolnym momencie i miejscu, wymagany jest jedynie komputer z dostępem do internetu. Poniżej przedstawiamy, co dokładnie zawiera się w tej lekcji online.

Moduł 1.
Wprowadzenie

Lekcja 1: Powitanie

Lekcja 2: Wyświetlanie liczby

Lekcja 3: Zmienna liczbowa

Lekcja 4: Klamerki „Podczas uruchamiania”
oraz „Na zawsze”

Lekcja 5: Ćwiczenia

Lekcja 6: Quiz

Moduł 2.
Gra w Kamień, Papier, Nożyce

Lekcja 1: Tworzenie gry
Kamień, Papier, Nożyce

Lekcja 2: Przykłady innych gier

Lekcja 3: Co dalej?



Moduł 1.
Wprowadzenie

Lekcja 1: Powitanie

Lekcja 2: Wyświetlanie liczby

Lekcja 3: Zmienna liczbowa

Lekcja 4: Klamerki „Podczas uruchamiania”
oraz „Na zawsze”

Lekcja 5: Ćwiczenia

Lekcja 6: Quiz


Moduł 2.
Gra w Kamień, Papier, Nożyce

Lekcja 1: Tworzenie gry
Kamień, Papier, Nożyce

Lekcja 2: Przykłady innych gier

Lekcja 3: Co dalej?



O AUTORACH

Krzysztof Czech

Zawodowy programista


Bolesław Łucjanek

Konsultant IT


Współzałożyciele ogólnopolskiej Akademii Informatyki dla dzieci i młodzieży. Pracują w branży IT od ponad 5 lat, a od 2017 roku zachęcają dzieci i młodzież w całej Polsce do zainteresowania się branżą IT i programowaniem. Krzysztof i Bolesław są pomysłodawcami wielu programów edukacyjnych dla dzieci i młodzieży, które są związane z nauką programowania i branżą IT.

Rynek pracy IT potrzebuje obecnie wielu specjalistów, a w przyszłości zapotrzebowanie to będzie jeszcze większe. Dlatego daj swojemu dziecku przewagę i zachęć do rozwijania kompetencji cyfrowych poprzez naukę programowania.

O AUTORACH



Krzysztof Czech

Zawodowy programista


Bolesław Łucjanek

Konsultant IT


Współzałożyciele ogólnopolskiej Akademii Informatyki dla dzieci i młodzieży. Pracują w branży IT od ponad 5 lat, a od 2017 roku zachęcają dzieci i młodzież w całej Polsce do zainteresowania się branżą IT i programowaniem. Krzysztof i Bolesław są pomysłodawcami wielu programów edukacyjnych dla dzieci i młodzieży, które są związane z nauką programowania i branżą IT.

Rynek pracy IT potrzebuje obecnie wielu specjalistów, a w przyszłości zapotrzebowanie to będzie jeszcze większe. Dlatego daj swojemu dziecku przewagę i zachęć do rozwijania kompetencji cyfrowych poprzez naukę programowania.

PODSUMOWANIE

3 mini lekcje
niezbędnych podstaw na start
Ćwiczenia
z rozwiązaniami
Quiz
utrwalający wiedzę
Lekcja z tworzeniem gry
Kamień, Papier, Nożyce
Przykłady
innych gier
Certyfikat
ukończenia lekcji
Cena
 
50 PLN
0 PLN!

UWAGA: Nasz mailing NIE dociera na skrzynki wp.pl oraz o2.pl. Prosimy o użycie alternatywnych skrzynek.
Pobierając bezpłatnego e-booka, wyrażasz zgodę na dodanie do newslettera Akademii Informatyki.

3 mini-lekcje niezbędnych podstaw na start
Ćwiczenia z rozwiązaniami
Quiz utrwalający wiedzę
Lekcja z tworzeniem gry Kamień, Papier, Nożyce
Przykłady innych gier
Certyfikat ukończenia lekcji

Cena 50 PLN 0 PLN!

UWAGA: Nasz mailing NIE dociera na skrzynki wp.pl oraz o2.pl. Prosimy o użycie alternatywnych skrzynek.
Pobierając bezpłatnego e-booka, wyrażasz zgodę na dodanie do newslettera Akademii Informatyki.

Dane firmy:

Horsitway Sp. z o. o.
ul. Aleje Jerozolimskie 89/43
02-001 Warszawa

NIP:5272857266
Regon:38066243600000
KRS:0000738923

Dane kontaktowe:

E-mail
[email protected]


Social Media:

 

© 2017-2020 Akademia Informatyki Wszystkie prawa zastrzeżone | Projekt i realizacja strony www Warszawa
Polityka Prywatności